Dobre oprogramowanie to sukces restauracji

Oporgramowanie dla gastronomii

Automatyzacja obsługi to przyszłość gastronomii. Żyjemy w czasach, kiedy nowoczesne technologie rozwijają się z niebywałą prędkością. Na każdym kroku jesteśmy witani nowinkami technologicznymi, których zadaniem jest ułatwić nasze życie – w większym lub mniejszym tego słowa znaczeniu. 

Z nowoczesnych rozwiązań bardzo często korzystają sieci restauracji i nie chodzi tylko o oprogramowanie gastronomiczne, które wspiera procesy logistyczne związane z dostawą jedzenia. Coraz więcej restauracji wspomaga również sam proces zamawiania jedzenia w restauracji.

Bardzo dobrym przykładem tego, że odpowiednie oprogramowanie może przynieść niesamowity komfort pracy oraz zmniejszyć czas realizacji zamówienia, jest sieć restauracji McDonald’s. Całkiem niedawno miałem okazję być w jednej z nich i przekonać się na własnej skórze o tym, jak takie oprogramowanie może wpłynąć pozytywnie na personel oraz klienta.

Przy wejściu zostałem powitany przez pięć stanowisk z wysokimi ekranami dotykowymi, które zachęcały do złożenia zamówienia. To oprogramowanie dla gastronomii miało bardzo wygodny i przejrzysty interfejs, dzięki czemu bardzo sprawnie złożyłem zamówienie. Co więcej, bez przeszkód mogłem również zrealizować swój kod rabatowy, dzięki czemu oszczędziłem nieco pieniędzy. Po zakończeniu wybierania produktów otrzymałem wybór – mogłem zapłacić już teraz przy użyciu karty płatniczej lub przy kasie. Skorzystałem z pierwszej opcji i po chwili otrzymałem wydruk z numerem zamówienia oraz paragonem. Po kilku minutach numer mojego zamówienia pokazał się na ekranie umiejscowionym nad punktem wydawania jedzenia, więc wystarczyło jedynie podejść i za okazaniem druku odebrać zamówienie – prosto, szybko i wygodnie.

Wspomniana sieć restauracji nie jest pierwszą, która stosuje takie zabiegi. Uważam usprawnianie takowych procesów za strzał w dziesiątkę, gdyż bardzo mocno skracają one kolejki oraz pozwalają personelowi skupić się na mniejszej ilości zadań do wykonania, co z kolei przekłada się na szybkość realizacji zamówienia. Taki kierunek rozwoju obsługi klienta jest jak najbardziej w porządku, z czym zgadzają się chyba wszyscy konsumenci.

Plan Marketingowy dla Małej Firmy
Call Now Button